PARTNERZY PLATINUM






PARTNERZY GOLD






PARTNERZY SILVER





PATRONI MEDIALNI





PATRON MERYTORYCZNY




Misją Lyreco jest bycie pionierem w dostarczaniu w sposób zrównoważony wszystkiego, czego potrzebuje każde miejsce pracy, aby pracownicy mogli skupić się na tym, co najważniejsze.
Grupa Lyreco istnieje od 1926 roku jako prywatna firma. Jest europejskim liderem i trzecim co do wielkości dystrybutorem produktów i usług związanych z miejscem pracy na świecie.
Działa bezpośrednio w 25 krajach w Europie i Azji, a poprzez sieć dystrybucyjną swoich partnerów obejmuje 15 dodatkowych rynków na 4 kontynentach.
Dzięki ciągłemu dążeniu do doskonałości w zakresie obsługi klienta, silnemu partnerstwu z renomowanymi dostawcami i wydajnej logistyce stale rozwija się i dostosowuje do wciąż zmieniających się miejsc pracy. Uwzględnia zróżnicowane potrzeby na produkty i usługi, oferuje między innymi: środki ochrony indywidualnej, środki higieny, kawę i artykuły spożywcze, materiały biurowe, meble, sprzęt IT, rozwiązania druku. Jest też wyłącznym dystrybutorem w Polsce Nespresso Professional (rozwiązania kawowe dla biznesu).
Realizując swoje priorytety związane ze zrównoważonym rozwojem i odpowiadając na potrzeby klientów Lyreco dynamicznie poszerza ofertę produktów o neutralnym lub mniejszym wpływie na środowisko (zgromadzone pod hasłem Sustainable Selection), dzięki czemu pomaga klientom tworzyć miejsca pracy bardziej przyjazne środowisku i dbać o planetę.
Chcesz tworzyć wspaniałe, zrównoważone miejsca pracy? Pomożemy Ci w tym.

lyreco.com
W Digital Care for business znajdziesz wszystko, czego potrzebuje Twoja firmowa flota urządzeń. Oferujemy nowoczesne podejście, pozwalające na optymalizację kosztów organizacji i wydłużanie cyklu życia sprzętów używanych w firmie.

U nas, w jednym miejscu znajdziesz zarówno hardware, software, jak i usługi dodatkowe dla urządzeń na każdym etapie ich życia. Sprzedajemy i wynajmujemy sprzęt nowy, odnowiony i używany, naprawiamy go, zapewniamy usługi serwisowe, odkupujemy używane urządzenia od firm i kompleksowo zarządzamy firmowymi flotami sprzętu IT. Jesteśmy częścią Digital Care Group, której historia sięga 2012 roku.

digitalcaregroup.pl
Dell Technologies to wyjątkowa rodzina firm, która zapewnia niezbędną infrastrukturę dla organizacji, aby budować cyfrową przyszłość, transformować IT i chronić najważniejsze zasoby i informacje. Firma obsługuje klientów każdej wielkości w 180 krajach – od firm zajmujących 98 procent listy Fortune 500 do indywidualnych klientów – dzięki najbardziej wszechstronnemu i innowacyjnemu w branży portfolio od urządzeń krawędziowych, aż po chmurę.

dell.com/pl-pl
Shell
Contracting & Procurement (CP) / Supply Chain (SC) has been a part of Shell Business Operations Krakow since 2007.
The Contracting & Procurement (CP) department takes part in global negotiations of Shell contracts and orders on a daily basis. Furthermore, it also establishes relationships with business partners from various world regions. The CP department’s employees are constantly supporting Shell in building its position as the leading energy group.
Contracting & Procurement supports Shell’s Upstream, Downstream & Functions, Integrated Gas, Projects, Renewables & New Energies and Technology businesses, building relationships with 3rd parties, supporting the global delivery of services and providing support solutions to Shell Businesses.

shell.pl
Markit to internetowa platforma zakupowa IT (marketplace & procurement solution), która oferuje ponad 5 milionów unikalnych produktów IT dostarczanych przez wiodących światowych dystrybutorów IT w 43 krajach.

Ponad 10 000 firm ufa i korzysta z usług Markit przy zakupie produktów IT, w tym ponad 20% firm z listy Global Forbes 2000 i Fortune 500.

Funkcje Marketplace Markit obejmują przejrzystą widoczność wydatków, porównywanie cen i dostaw w czasie rzeczywistym / "oferty na żywo", dynamiczne udokumentowanie oszczędności oraz opcje konsolidacji dostawców i faktur.

W Markit wierzymy, że zakupy IT powinny być proste, przejrzyste i efektywne - w sposób, który nie tylko pozwala zaoszczędzić pieniądze na cenach produktów, ale także znacznie skraca czas procesu zakupowego. Jesteśmy pasjonatami pomagania naszym klientom w osiąganiu jak najniższych całkowitych kosztów zakupu.

markit.pl
meercat to nagradzana na całym świecie polska platforma zakupowa pomagająca obniżyć koszty i ryzyko w łańcuchach dostaw.

Posiadamy funkcje typowej platformy typu Source-to-Pay, ale oferujemy ściślejszą integrację z zarządzaniem jakością, zgodnością (compliance), ryzykiem oraz ESG.

W ramach jednej platformy wspieramy zarówno CYKL ŻYCIA DOSTAWCÓW (onboarding, pre-autoryzacja, rozwój dostawcy, phase-out), jak i CYKL ŻYCIA MATERIAŁÓW (wprowadzenie nowego produktu wraz z BOM, kalkulacja kosztów docelowych, PPAP, NCR, roszczenia odszkodowawcze, przetargi,), wzbogacony o uporządkowaną KOMUNIKACJĘ (zadania, workflowy, komunikacja masowa, pozyskiwanie innowacji od dostawców) i zwiększoną TRANSPARENTNOŚĆ (informacja o ryzyku i sankcjach, zgodność - compliance, ślad węglowy scope 3, umowy, oszczędności, wydajność). Wszystkie funkcje są ze sobą ściśle zintegrowane, wzmocnione przez elastyczną automatyzację.

Firma otrzymała nagrody na całym świecie, w tym Procurement Leaders Global Procurement Awards Finalist 2022 (UK), SpendMatters 50-to-Watch 2022 (US), BME Seal of Approval 2023 (DE), Intelligent Spend Management Award (2023), PSML Lider Zakupów 2021 (PL).

procurence.com
Glopack Sp. z o.o. – Producent i twórca opatentowanej Innowacyjnej ekologicznej Foli Strech.
Opatentowana technologia pozwala wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynku.
Poprzez wytworzenie foli trzykrotnie cieńszej od obecnie używanej o wytrzymałości najmocniejszej folii standardowej , uzyskujemy redukcję kosztów pakowania, ograniczamy emisję plastiku oraz co bardzo istotne redukujemy CO2. W DNA firmy Glopack wpisany dynamiczny rozwój i tworzenie nowych produktów wspierających przedsiębiorców w procesach pakowania oraz szeroko rozumianej logistyki.
Wielokrotnie nagradzane produkty firmy Glopack, znalazły uznanie u wielu odbiorców, gdyż jest to rozwiązanie łączące ekonomie z ekologią.

glopack.pl/
Ivalua is a leading provider of cloud-based Spend Management software. Our complete, unified platform empowers businesses to effectively manage all categories of spend and all suppliers, increasing profitability, improving ESG performance, lowering risk, and improving employee productivity. We are trusted by hundreds of the world's most admired brands and recognized as a global leader by renowned industry analysts. Learn more at www.ivalua.com.

ivalua.com
EcoVadis is a purpose-driven company whose mission is to provide the world's most trusted business sustainability ratings. Businesses of all sizes rely on EcoVadis’ expert intelligence and evidence-based ratings to monitor and improve the sustainability performance of their business and trading partners. Its actionable scorecards, benchmarks, carbon action tools, and insights guide an improvement journey for environmental, social and ethical practices across 200 industry categories and 175 countries. Industry leaders such as Johnson & Johnson, L’Oréal, Unilever, LVMH, Bridgestone, BASF and JPMorgan are among the 100,000 businesses that collaborate with EcoVadis to drive resilience, sustainable growth and positive impact worldwide.

ecovadis.com